Medlemsbrev nr 2 – 2012

Faktura og Medlemskort 2012

Takk til alle som har betalt medlemsavgiften 2012. Noen få medlemmer har ennå ikke betalt og vi minner om betaling snarest. Medlemskortet har du fått sammen med faktura. Det skal vises frem ved våre arrangementer for å oppnå medlemsbetaling. Ta godt vare på kortet.

Avlyser utflykt til Bogstad Gård
Vi beklager at det ikke ble den interesse vi hadde håpet på og turen 28. februar er derfor avlyst. Bogstad Gård finner du på www.bogstad.no

Svensk Valborgsmässoafton
Måndag 30 april kl 18. Sted: Voksenåsen

Vi bjuder in till vår svenska tradition Valborgsmässoafton med Guldbergs Akademiske Kor, brasa, talet till våren, allsång ”Vintern rasat ut …” Voksenåsens svenska Valborgsbuffe med många delikatesser. Dans till Finn Eriksens Orkester.

Entrébiljett pris kr 50 med medlemskort, kr 100 utan medlemskort. Man kan bli medlem innan man betalar.  Buffé – pris med medlemskort kr 225, utan medlemskort kr 310.

Bordsbeställning för buffén telefon 22 81 15 43. Ta med dina vänner till en svensk folkfest!

Festspillene i Bergen – Leif Ove Andsnes´ konsert i Grieghallen

Reisen er fulltegnet, men vi noterer på venteliste for eventuelle avbestillinger!

Svensk Midsommarafton

Fredag 22 juni kl 18. Sted: Voksenåsen

Vi bjuder in till vår svenska Midsommarafton en tradition med dans kring den löv- och blomsterklädda midsommarstången. Ingemar Ihlis og hans fru Birgitta leder musikk och dans. Lek, tävllingar, glass och godispåse till barnen, Voksenåsens svenska Midsommarbuffé med många delikatesser. Underhållning och dans.

Buffé – pris med medlemskort kr 225, utan medlemskort kr 310.

Bordsbeställning till buffén telefon 22 81 15 43. Ta med dina vänner till en svensk folkfest!

Styret ber om hjelp!

Styret ber om hjelp med forslag til kandidater til styret. En morsom oppgave å holde foreningen på topp – ca 400 medlemmer – som venter på spennende aktiviteter!

For medlemsregister og regnskap bruker vi datasystemet Mamut. Vi gir selvfølgelig opplæring. Ring Birgitta 22 44 64 75.

Vennlig hilsen/Styret