Medlemsbrev nr 7 – 2012

Tirsdag 11. september – Dansekurs med instruktør Trond Harr –

Vi er så heldige at vi – med kontakter i styret – har fått mulighet til å delta i UiO`s Bedriftsidrettslag dansekurs (UiOBIL). Dansekurset begynner den 11. september og all informasjon om påmelding etc fremgår av vedlegg.

Onsdag 05. september –  Lær BUGG!– begynnerkurs Kom og Dans –

Du har også mulighet å starte kurs i Kom og Dans. Pris første gang kr 50, se vedlegg.

Josefines Visescene Program høsten 2012

Vedlag er høstprogrammet fra 05. september til 05. desember

Torsdag 27. september kl 18 – 21 –

–         Möt skådespelarparet Jan Malmsjö och Mari Göranzon
Anmälning och begränsat antal. Det finns några platser kvar. Har du anmält dig och senere får ändrade planer, ber vi dig vänligen meddela oss, så platsen kan reserveras för annan medlem från väntelista.

Vi har inviterat hela Sveriges sång – och dansman och skådespelare Jan Malmsjö och teater – och filmstjärnan Marie Göranzon. Båda knutna till Kungliga Dramatiska Teatern i Stockholm.

Vår ambassadör – Ingrid Hjelt af Trolle – har inviterat Norsk Svensk Forening att hålla mötet i ambassadörens residens, Inkognitogaten 27, inngång Meltzers gate, Intervjun efterföljs av minglande mottagning.  Anmälning – e-mail: post@norsksvenskforening.com  eller telefon till Birgitta 22 44 64 75/95 97 08 44.

Välkommen!

Vänlig hälsning/styret