Valborgsmässoaften søndag 30. april

Vi inviterer til Svensk Valborgsmässoaftenlördag 30. april på Voksenåsen.
Konsert, Valborgsmässofest med Buffet og Dans

Dørene åpner kl. 17.00 og Fredmans Bar er åpen.

Fra kl. 18.00 ønsker vi velkommen i Gerhardsen-salen med Guldbergs Akademiske Kor som underholder i tradisjonell stil. Deretter samles vi på terrassen hvor vi sammen kan se Majbrasan og høre talen til våren med Åsa Juslin, direktør i Finsk-norsk kulturinstitutt i anledning 100-årsjubileet for Finlands uavhengighet. Til slutt synger vi allsang «Vinternrasat ut» med Gullbergs Akademiske Kor.

Ca. kl. 19.00 er det Valborgsbuffé for deltagere som ønsker det. Det måreserveres bord.

Ca. kl. 20.30 er det dans til Finn Eriksens Orkester.

Konsert og program på terrassen: kr. 100 for medlemmer og kr. 150,- for ikke-medlemmer. Gratis for barn opp til 12 år.

Valborgsbuffé: kr. 395, for ikke-medlemmer og kr. 295, for medlemmer.HUSK medlemskort! Gratis for barn 0-4 år. Kr. 150.- for barn 5-12 år.

PÅMELDING:Det er ønskelig med påmelding til både arrangement og middag. Voksenåsen foretrekker påmelding online. Gå inn på:http://www.voksenaasen.no/arrangement/valborg/. For å få rabatt må medlemmer bruke promokodenNSF. Informasjon ligger på Voksenåsens hjemmeside.  Deltagere som ikke er på nett kan ringe 22 81 15 43 eller 22 81 15 12.